conference-2025

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το φετινό Συνέδριο Πωλήσεων της SoEasy Insurance

Με τεράστια επιτυχία και γεμάτο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε το ετήσιο συνέδριο πωλήσεων της SoEasy Insurance, στο ειδυλλιακό ξενοδοχείο Ρόδον στον Αγρό το Σάββατο 25/01/2025. Οι πέραν των 150 συμμετέχοντες, απόλαυσαν ένα συνέδριο που συνδύασε εκπαίδευση, καινοτομία και ψυχαγωγία σε ένα μέρος που έδωσε ευκαιρία για χαλάρωση και ξεκούραση.

Το θερμό καλωσόρισμα έγινε με τους χαιρετισμούς από τον Διευθύνων Σύμβουλο της SoEasy Insurance, κ. Γιάννη Νικολάου και άλλων ηγετικών στελεχών της εταιρείας καθώς και από τον Πρόεδρο του Παγκύπριου Συνδέσμου Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, κ. Πάνο Τσιολή.

Ο κ. Νικολάου στο χαιρετισμό του αναφέρθηκε στις εξαιρετικές οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας για το 2024 καθώς και τις καινούριες εξελίξεις που αφορούν την προσθήκη νέων προϊόντων στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας καθώς και μία νέα συνεργασία που αναμένεται μέσα στη χρονιά με μία Αμερικάνικη εταιρεία που διαθέτει αξιολόγηση A και ισχυρά κεφάλαια.

Ακολούθως ο Πρόεδρος του ΠΣΕΑΔ, στο δικό του χαιρετισμό εστίασε στη σημαντικότητα της συσπείρωσης γύρω από τον σύνδεσμο καθώς μέσα από το έργο του συνδέσμου πραγματοποιούνται σημαντικές κατακτήσεις της ασφαλιστικής αγοράς και όλοι μπορούν να συνεισφέρουν σε αυτό.

Η ατζέντα του συνεδρίου περιλάμβανε 5 δυναμικές ομιλίες και ένα panel συζήτησης.

Η αρχική ομιλία πραγματοποιήθηκε από τον Παναγιώτη Σοφοκλέους δημιουργό του Cyprus Insurance News και του Insurance Media Lab. Η ομιλία του με τίτλο «Ο Αόρατος  Ασφαλιστής» τόνισε τη σημαντικότητα της παρουσίας στα social media και ότι κανένας ασφαλιστικός σύμβουλος δε πρέπει να μένει αόρατος στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Ακολούθως, η Μυρτώ Χαμπάκη, Ιδρύτρια της Experto Credo Consulting, πήρε το λόγο με μια ομιλία που αφορούσε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινότητα του σύγχρονου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή τονίζοντας ότι αυτή όχι απλώς δεν πρόκειται να πάρει τη δουλειά του αλλά μπορεί να την κάνει πολύ καλύτερη.

Στη συνέχεια, ο Φάνος Θεοφάνους, Διευθύνων Σύμβουλος της Premier Loss Adjusters, ανέλυσε τη «μελωδία» ανάμεσα σε ασφαλιστικές ανάγκες και συμβόλαια. Μέσα από την αναλυτική του περιγραφή από τη μία στις ασφαλιστικές προτάσεις και τη διαχείριση των απαιτήσεων και από την άλλη στην ανανέωση των συμβολαίων έδωσε μια πλήρη εικόνα σε ό,τι αφορά τα συμβόλαια, τα εξειδικευμένα ασφαλιστικά προϊόντα και τις ρήτρες τους.

Έπειτα, ο Γιάννης Μηλιάτσης, Εκπαιδευτής Πωλήσεων Επιχειρήσεων, στη δική του παρουσίαση με τίτλο «Τα 3A του Management» έθεσε στο επίκεντρο τις πράξεις, τη νοοτροπία και την ατμόσφαιρα και το ρόλο που παίζουν στην τελική απόφαση του πελάτη να εμπιστευτεί τον ασφαλιστικό του σύμβουλο και να αγοράσει ένα ασφαλιστικό προϊόν.

Σειρά στη συνέχεια είχε η Βάσω Βαρδάκη, KeyNote Speaker και Leadership & Team Coach, η οποία εξήγησε πώς η κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς μπορεί να γεφυρώσει τα επικοινωνιακά χάσματα σε μία παρουσίαση με τίτλο «How to unlock Human Behavior».

Λίγο πριν το τέλος, το πάνελ συζήτησης με θέμα «Προκλήσεις και Ευκαιρίες στον Ψηφιακό Κόσμο» έδωσε έμφαση στις στρατηγικές που οδηγούν σε επιτυχία με αξιοπρέπεια, προωθώντας την αξία της ασφάλισης στον ψηφιακό κόσμο. Με συντονιστή τον Παναγιώτη Σοφοκλέους, ο Πάνος Τσιολής, Διευθύνων Σύμβουλος της Ideal Insurance, ο Γιώργος Νάταρ, Εκπαιδευτής , ο Λεωνίδας Διαμαντόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της TechIns και η Δήμητρα Λεμούσια  Διευθύνουσα Σύμβουλος της Elev8 Hub συζήτησαν για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες προς την επίτευξη αυτού του στόχου.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με την Ασφαλιστική Σύμβουλο εξ Ελλάδος και Life and Business Coach Στέλλα Ζουλινάκη, η οποία παρουσίασε το πρωτοπόρο ασφαλιστικό παιχνίδι Safe Deal, το οποίο η ίδια δημιούργησε και που προωθεί τη χρηματοοικονομική παιδεία και την αξία των μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες.

Το συνέδριο ολοκληρώθηκε με τους σύνεδρους να δοκιμάζουν στην πράξη να παίξουν το επιτραπέζιο Safe Deal δίνοντας τους την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να μάθουν ακόμη περισσότερα μέσα από το παιχνίδι.

Η μέρα ολοκληρώθηκε με τους συμμετέχοντες να απολαμβάνουν δεξίωση με φαγητό, ποτό, και μουσική και ευκαιρίες για επαγγελματικές αλλά και χαλαρές συζητήσεις.

Η SoEasy Insurance ευχαριστεί θερμά όλους τους συμμετέχοντες και ανανεώνει το ραντεβού για το επόμενο συνέδριο!

Κύλιση στην κορυφή