Κάθε φορά που ένας γονιός επιλέγει να στείλει σε έναν παιδικό σταθμό το παιδί του η έγνοια του δε σταματά, αλλά ακολουθεί το παιδί του όπου κι αν βρίσκεται. Ειδικά τη σήμερον ημέρα οι γονείς είναι πολύ ενημερωμένοι και πιο απαιτητικοί σχετικά με τις προδιαγραφές που επιθυμούν να έχει ένας παιδικός σταθμός ή ένα σχολείο όπου πρόκειται να στείλουν το παιδί τους.
Η ασφάλιση έρχεται να δώσει ένα μεγάλο προβάδισμα εμπιστοσύνης σε όσα νηπιαγωγεία τη διαθέτουν για μια πληθώρα λόγων που είναι σκοπός αυτού του άρθρου να αναφερθούμε.
Η ανησυχία των γονιών
Είναι πολλά τα συναισθήματα που νιώθει ένας γονιός όταν αφήνει για πρώτη φορά το παιδί του στον παιδικό σταθμό. Ανησυχεί για την προσαρμογή του, για το φαγητό του, για την ασφάλειά του. Όταν όμως ένας παιδικός σταθμός διαθέτει ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη τότε δίνει τους γονείς το μήνυμα ότι έχει λάβει όλα τα μέτρα που χρειάζεται για να είναι όλα τα παιδιά ασφαλή.
Η ασφάλιση ως δείγμα επαγγελματισμού
Αρκετοί ιδιοκτήτες παιδιών σταθμών αντιλαμβάνονται την ασφάλιση ως μια νομική υποχρέωση που τους αυξάνει το λειτουργικό κόστος, αντί να τη δουν σαν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που τους προστατεύει ως επιχείρηση από απρόοπτα αλλά και τους κάνει πιο αξιόπιστους στα μάτια των γονιών που τους προτιμούν!
Η ύπαρξη ασφαλιστικής κάλυψης σε ένα νηπιαγωγείο δίνει την αίσθηση στο γονιό ότι οι ιδιοκτήτες είναι άνθρωποι με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό και έτσι αμέσως αναβαθμίζεστε στα μάτια των πελατών σας, γιατί ξέρουν ότι δίνετε αξία στην επιχείρησή σας!
Αυτό δείχνει ότι ο παιδικός σταθμός έχει σκεφτεί κάθε λεπτομέρεια.
Η πρακτική διάσταση της ασφάλισης
Επιπλέον, ακόμη και στην περίπτωση που τελικά συμβεί ένα ατύχημα αυτό σημαίνει ότι η ύπαρξη της ασφάλισης καθιστά άμεση της την αντιμετώπιση με επαγγελματισμό. Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι η ασφάλιση προστατεύει τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ των γονιών και του παιδικού σταθμού. Όταν οι γονείς ξέρουν ότι υπάρχει ένας συγκεκριμένος μηχανισμός αντιμετώπισης κάθε προβλήματος, μπορούν να συνεχίσουν να εμπιστεύονται τον σταθμό ακόμη και μετά από ένα δυσάρεστο περιστατικό.
Έτσι, η ασφαλιστική κάλυψη γίνεται το νέο πρότυπο φροντίδας που αποπνέει εμπιστοσύνη και ενισχύει τη θετική φήμη του νηπιακού σταθμού. Πολλοί γονείς βλέποντας μια συνολική εικόνα επαγγελματισμού, συνέπειας, φροντίδας, ασφάλειας μιλούν και σε άλλους για το δικό σας σταθμό και έτσι αυτό σας κατατάσσει υψηλά στη λίστα προτίμησης.
Διατηρήστε την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε εσάς οι γονείς
Η εμπιστοσύνη χτίζεται μέσα από χρόνια φήμη που προκύπτει από την καλή σχέση με κάθε παιδί και γονέα που έρχεται σε εσάς. Στη SoEasy Insurance γνωρίζουμε ότι θέλετε να προσφέρετε το καλύτερο και είμαστε εδώ για να φροντίσουμε όλες τις ανάγκες που έχει ο νηπιακός σας σταθμός και να εξασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία του.
Έτσι, όλα τα παιδιά, οι υπάλληλοι και οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να αλληλοεπιδρούν σε ένα ασφαλές πλαίσιο γεμάτο υπευθυνότητα και αγάπη.
Τι ασφάλειες χρειάζεται ένας Παιδικός Σταθμός
Για να προστατευτεί σωστά ένας παιδικός σταθμός δεν αρκεί μόνο ένα είδος Ασφάλισης. Η σωστή ανάλυση αναγκών από τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο και η επιλογή των κατάλληλων σχεδίων είναι κρίσιμη.
Ενδεικτικά, ένας παιδικός σταθμός θα πρέπει να έχει τα πιο κάτω συμβόλαια:
- Ασφάλιση Επιχειρήσεων – Για να καλύπτει πιθανές ζημιές από διάφορους κινδύνους στο κτήριο και τα περιεχόμενα των Παιδικών Σταθμών.
- Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης – Ασφαλίζει τη αστική ευθύνη του ιδιοκτήτη από αμελείς πράξεις ή παραλείψεις, του ιδίου και των υπαλλήλων του.
- Ασφάλιση Ευθύνης Εργοδότη – Δεν υπάρχει παιδικός σταθμός που να μην απασχολεί προσωπικό και η Ασφάλιση Ευθύνης Εργοδότη είναι αναγκαία και υποχρεωτική από το νόμο.
Εάν ήρθε η ώρα να ασφαλίσετε σωστά και ολοκληρωμένα τον παιδικό σταθμό που διευθύνετε, επικοινωνήστε μαζί μας και ένα μέλος της ομάδας ή ένας συνεργαζόμενος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα είναι στη διάθεσή σας για να σας προσφέρει την κατάλληλη λύση
Ενδυναμώστε την εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας και δείτε την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται χωρίς το φόβο των απρόοπτων.