Η SoEasy Insurance Brokers συμμετείχε για 2η συνεχόμενη χρονιά στο Insurtech Conference που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου στην Αθήνα και διοργανώθηκε από την εταιρία Boussias Communications.
Στο συνέδριο που είχε σαν κεντρικό θέμα «Future-ready Digital Insurance: Innovation & Customer Centricity», την εταιρεία εκπροσώπησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της κ. Γιάννης Νικολάου, ο οποίος συμμετείχε σε ανοικτή συζήτηση με άλλα στελέχη της Κυπριακής αγοράς με θέμα «Η επόμενη μέρα της Ψηφιακής Ασφάλισης στην Κύπρο».
Απαντώντας σε ερώτηση αναφορικά με τις τεχνολογικές λύσεις που έδωσε τα τελευταία χρόνια η εταιρεία στο δίκτυο συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της, ο κ. Νικολάου αναφέρθηκε στην πλατφόρμα SoEasy Plus που ανέπτυξε τα τελευταία χρόνια με στόχο η ψηφιακή της μετεξέλιξη να έχει στο επίκεντρο τον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.
Όπως είπε ο κ. Νικολαόυ, «η ηλεκτρονική πλατφόρμα SoEasy Plus, αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια με σκοπό να ψηφιοποιήσει πλήρως όλες τις λειτουργίες της εταιρείας περιλαμβανομένων αυτών που αφορούν το ευρύτατο δίκτυο συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καθώς και των πελατών μας».
Συνέχισε λέγοντας ότι στόχος ήταν η εξάλειψη όλων των παραδοσιακών λειτουργιών με νέες πλήρως ψηφιακές διαδικασίες που θα έκαναν την εργασία όλων ευκολότερη με αποτέλεσμα ο τελικός πελάτης να εισπράττει μία εξαιρετική εμπειρία κατά την εξυπηρέτηση.
Μιλώντας για τις λειτουργίες της πλατφόρμας που αξιοποιούνται περισσότερο ξεχώρισε αρχικά την παραμετροποίηση της πλατφόρμας τόσο στο επίπεδο των ασφαλιστικών προϊόντων όσων όσο την τιμολόγηση και την πολιτική αναδοχής (underwriting).
Επιπλέον υπογράμμισε τη μεγάλη ευελιξία της πλατφόρμας όσον αφορά τα κανάλια διανομής ενώ αναφέρθηκε στη σημαντική προσθήκη του Portal MySoEasy, όπου μπορεί ο πελάτης να δει τα συμβόλαια του και να ενημερώνεται για το στάδιο χειρισμού των απαιτήσεων του.
Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο κ. Νικολάου αναφέρθηκε στον περιβαλλοντολογικό χαρακτήρα της πλατφόρμας αφού εξαλείφει εντελώς τη χρήση χαρτιού συμβάλλοντας έτσι στην προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος και στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Όπως επισήμανε, σε καμία λειτουργία της πλατφόρμας δεν απαιτείται η εκτύπωση οποιονδήποτε εγγράφων ενώ όλες οι αλληλεπιδράσεις με τον πελάτη γίνονται ηλεκτρονικά συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης και αποστολής των ασφαλιστηρίων συμβολαίων του.
Ακόμη τόνισε ως αρκετά σημαντικό το γεγονός ότι όλα τα έγγραφα είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά και μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να τα στείλει στον πελάτη μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου ενώ μετά την αγορά ο πελάτης έχει άμεση πρόσβαση σε αυτά μέσω της πλατφόρμας MySoEasy.
Κλείνοντας ο κ. Νικολάου, είπε ότι τα πιο τα πιο πάνω κατατάσσουν την εφαρμογή της SoEasy Insurance από τις λίγες εάν όχι τη μοναδική στην Κυπριακή ασφαλιστική αγορά όπου ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί εντελώς αυτόνομα και χωρίς να χρειάζεται η εμπλοκή προσωπικού της εταιρείας, να διεκπεραιώνει όλες του τις δραστηριότητες.